Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kars

Valilikler

T.C. Arpaçay Kaymakamlığı
T.C. Arpaçay Kaymakamlığı
T.C. Arpaçay Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe
  • ARPAÇAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
24
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
  • ARPAÇAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

ARPAÇAY KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞINCA SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI

30.01.2023

ARPAÇAY İLİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI

 

           

         Arpaçay  İli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirlenen şart ve usullere göre 2 adet "Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi" unvanlı personel alınacaktır.

                   

          

           Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden online olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 30.01.2023- 06.02.2023 tarihleri arasıdır. Evraklar bizzat başvuran kişi tarafından elden teslim edilecek olup  evrak teslim adresi Arpaçay Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Yeni Mahalle Fikret Caddesi No :1/ Arpaçay  adresinde bulunan Vakıf Hizmet Binasıdır. Posta yolu ile evrak  kabul edilmeyecektir.  Evrak teslim tarihi  06/02/2023 tarihinde başlayıp  10/02/2023 tarihinde saat 17:00' de sona erecektir.

 

 

 PERSONEL ALIMI KAPSAMINDA GENEL ŞARTLAR :

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

 

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

 

8) “Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Muhasebeci, Sosyal Yardım ve İncelemeGörevlisi ile Büro Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli KamuPersoneli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır. İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

 

 

 

 

 

 

PERSONEL  ALIMI   ÖZEL ŞARTLAR  :

1-  4 Yıllık yüksek öğretim kurumlarının; Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Halkla ilişkiler ( Halkla İlişkiler ve Tanıtım / Reklamcılık), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümlerinin   herhangi birinden mezun olmak.

2- En az B sınıfı Ehliyete sahip olmak.( tercih sebebidir.)

3- Başvuru  başlangıç tarihi itibari ile  en az son bir yıldır Kars İli Sınırları içinde ikamet etmiş olmak.

4- İşe alım sürecinde geçerli olan 2021 veya 2022  yılları Kamu Personel Seçme Sınavından KPSS P3 türünde en az 60 puan almış olmak.

5- Başvuru başlangıç tarihi itibari ile Arpaçay Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığının personel alımı haricinde başka  bir il veya ilçe  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı personel alımına müracaat etmemiş olacaktır.

BAŞVURU ESNASINDA İSTENİLECEK BELGELER;

1- 2021 veya 2022 yılları  KPSS sonuç belgesi  ÖSYM sitesinden alınan belge veya e- devlet üzerinden alınan barkodlu belge

2-Adli sicil belgesi aslı yada e – devlet üzerinden alınan barkodlu belge

3- Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu ya da askerlikle ilişkisi bulunmadığını gösterir belge aslı veya devlet üzerinden alınan barkodlu belge

4-Mezun oldukları okullara ait diploma, geçici mezuniyet belgesi vb. mezun olduklarına dair ispatlayıcı belgelerin aslı veya  e - devlet üzerinden alınan barkotlu belge

5-  kimlik sureti ve varsa  ehliyet belgesi sureti . ( Asılları görevli memura ibraz edilecektir. )

6- Başvuru başlangıç tarihi itibari ile  en az son bir yıldır Kars İli Sınırları içinde ikamet ettiğine dair tarihçeli yerleşim yeri bilgileri belgesi  ( e – devlet üzerinden yada Nüfus Müdürlüğünden alınmış olacaktır. )

 

DİĞER HUSUSLAR

1-Belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden online olarak müracaat etmeleri gerekmektedir.

2-Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir. İstenilen belgelerin Vakfımıza  teslim edilmesi sonrasında başvuru sonuçlanmış olacaktır.

3-Başvuru bizzat başvuran tarafından yapılacaktır. Posta yolu ile evrak kabul edilmeyecektir.

4-Usul ve esaslar uyarınca, belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen genel ve özel şartları taşıyan adaylar arasından  KPSS P3 türünde puanı en yüksek olan adaydan başlanarak alım yapılacak kadro sayısının 5 katı kadar aday  mülakata çağrılacaktır.

5-Mülakat sınavına girmeye hak kazanan aday listesi,  mülakat tarihi, yeri,saati, mülakat değerlendirilmesi konu başlıkları ve  mülakatta istenecek belgeler mülakat sınavına girmeye hak kazanan adaylara www.arpacay.gov.tr adresinden duyuru yapılacak olup ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

6-Sınav Komisyonu tarafından yapılacak mülakat sınavı sonrasında başarı sıralamasına göre en yüksek puan alan adaylar Vakıf  Mütevelli Heyetinin ve Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün onayına sunulacaktır. Mütevelli Heyetinin ve Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün onayına müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen  adaylarla sözleşme imzalanarak göreve başlatılacaktır.

7-Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır.

8-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların işe alımları iptal edilecektir. 

9-Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. Komisyonun hiçbir adayı yeterli bulmaması halinde, komisyon kararı ile personel alımı iptal edilip yeniden ilana çıkılabilir veya kısmen de alım yapabilir. Bu durumda; başvuran adaylar hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

 10-Personel alımına ilişkin tüm duyurular   www.arpacay.gov.tr internet adresinden  yapılacaktır. Başvuru sahiplerine  ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

 

İŞE ALIM SÜRECİ

 

            Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir. KPSS sonuç belgesi ÖSYM sitesinden alınan belge veya e- devlet üzerinden alınan barkodlu belge , Adli sicil belgesi aslı yada e – devlet üzerinden alınan barkodlu belge ,Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu ya da askerlikle ilişkisi bulunmadığını gösterir belge aslı veya e- devlet üzerinden alınan barkodlu belge, Mezun oldukları okullara ait diploma, geçici mezuniyet belgesi vb. mezun olduklarına dair ispatlayıcı  belgelerin aslı veya  e-devlet üzerinden alınan barkotlu belge,  kimlik sureti ve varsa ehliyet belgesi sureti, Başvuru başlangıç  tarihi itibari ile  en az son bir yıldır Kars İli Sınırları içinde ikamet ettiğine dair tarihçeli yerleşim yeri bilgileri belgesi  ( e – devlet üzerinden yada Nüfus Müdürlüğünden alınmış olacaktır. ) vb. ispatlayıcı  belgelerin bizzat başvuran kişi tarafından Vakfa elden teslim edilmesi gerekmektedir. Belgelerin Vakfa teslim edilmesi sonrasında başvuru sonuçlanmış olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evraklar bizzat başvuran kişi tarafından elden teslim edilecek olup evrak teslim adresi Arpaçay Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Yeni Mahalle  Fikret Avcı Caddesi No :1/ Arpaçay  adresinde bulunan Vakıf Hizmet Binasıdır. Evrak teslim tarihi  06/02/2023 tarihinde başlayıp 10/02/2023 tarihinde saat 17:00' de sona erecektir. Posta yolu ile evrak  kabul edilmeyecektir. 

 

            Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 5 kişi (alınacak personel sayısının 5 katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 2 kişi belirlenecektir.


         Mülakat sınavına girmeye hak kazanan aday listesi,  mülakat tarihi, yeri, saati ,mülakat değerlendirmesi konu başlıkları, mülakatta istenecek belgeler mülakat sınavına girmeye hak kazanan adaylara www.arpacay.gov.tr adresinden duyuru yapılacak olup ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

  

        Mülakat Sınavında başarılı olanlar Vakıf Mütevelli Heyeti ve  Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylandıktan sonra işe başlatılacaktır.

 

            Personel alımına ilişkin tüm duyurular   www.arpacay.gov.tr adresinden  yapılacaktır. Başvuru sahiplerine  ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

 

 

           

 

İŞ ŞARTLARI VE ÜCRET DURUMU

            İstihdam edilecek olan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlileri; ; Sosyal yardım ve proje başvuru sahiplerinin ve Genel Sağlık Sigortası gelir testine ilişkin başvuru sahiplerinin muhtaçlığına ilişkin araştırmalarını mahalinde yürütmek, Mütevelli Heyetine sunulmak üzere "Sosyal İnceleme Raporunu" hazırlamak ve diğer kamu hizmetleri ile ilgili olarak hedef kitleye yönelik danışmanlık ve yönlendirme faaliyetlerini yürütmek.  Bu ünvan için hazırlanan İş Tanım Formunda yer alan görevleri yapacaklardır.

 

            İstihdam edilecek olan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlileri  ile Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz bir kurum olması sebebiyle 4857 sayılı İş Kanununa göre İşçi statüsünde Belirsiz Süreli Sözleşme yapılacaktır.

 

            İstihdam edilecek olan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlilerine Vakıfların derecelendirilmelerine göre hazırlanan ve Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Çalışma saatleri hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme feshedilebilir.

 

            İlgililere ilanen duyurulur.  27/01/2023

 

 

BAŞVURU ADRESİ                       :https://vakifilan.aile.gov.tr    adresine online yapılacaktır.

 

DUYURU ADRESİ              : www.arpacay.gov.tr

                                                

SYDV ADRESİ                    : Arpacay Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı    

                                                 Yeni Mahalle Fikret Avcı Caddesi No :1/ ARPAÇAY

 

İRTİBAT KİŞİLERİ             : Vakıf Müdürü Semra ÇELİK OSMANOĞLU

                                             

 

TELEFON                             :  0 474 281 21 26

 

 

                                                                                     Mustafa Uğur ÖZERDEN

                                                                                             Vakıf Başkanı  

                                                                                                         Kaymakam

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Açık Kapı
  • Mevzuat
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Yeni Mah. Cumhuriyet Cad. No:111
0 474 281 2067
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız